Sunday 12 February 2017

APA ITU PREMIUM BEAUTIFUL

Premium Beautiful ialah korset No.1 di Malaysia yang telah banyak membantu wanita2 Malaysia menyelesaikan masalah serta menggembalikan semula kecantikkan,keyakinan dan kesihatan mereka pada tahap yang paling optimum.




*Ianya bukan korset biasa tetapi :-
Fokus 70% untuk KESIHATAN dalaman dan luaran, 30% untuk KECANTIKAN dan 100%         KEYAKINAN  kepada wanita..Bonus kan? Membantu melancarkan perjalanan darah dan meningkatkan kadar metabolima dalam badan.Yang menariknya, ia mempunyai LIFETIME WARRANTY. Ini bermakna,sebarang kerosakan atau koyak,boleh dihantar untuk pembaikan. Ianya PERCUMA. Ia mendapat pengiktirafan produk SUPERBRANDS. Ini bermakna Premium Beautiful sangat berkualiti tinggi dan terlaris di pasaran.

*Ia mengandungi Far Infra Red Rays ( FIR) :-
Mendapat pengiktirafan Antarabangsa, ACA (American Chiropratic Association), Pengiktirafan daripada Pakar Sakit Tulang Belakang daripada USA, QUBEC dan KANADA. Fabrik Akwatek dan Akwadyne yang selalunya digunakan untuk baju Angkasawan.Fabrik yg boleh mentabilkan suhu badan.Jika suhu persekitaran panas, Premium Beautiful boleh menyejukkan badan.Jika suhu persekitaran sejuk,Premium Beautiful boleh memanaskan badan si pemakai..So,taklah rasa sejuk sangat. Dan paling-paling penting, ia menyah-bau badan si pemakai!

Jika anda tergolong dalam golongan :-
- Nak turunkan berat badan.
- Baru lepas bersalin & ingin turunkan berat badan
- Mempunyai masalah kesihatan 
- Mempunyai masalah dlm memilih pakaian
- Mengalami masalah sakit tulang belakang
- Hormon yg tidak stabil
- Mengalami masalah senggugut / keputihan yg teruk
- Bakal pengantin 

Jika anda berminat @ nak tau tentang Premium Beautiful boleh WA Farah ye +6017-4962315



No comments:

Post a Comment