Sunday 31 December 2017

Berpantang dengan Bengkung Moden

" Perempuan ni masa anak dara memanglah senang jaga badan. Tapi bila dah kahwin dan beranak pinak mulalah badan naik tak turun-turun,perut buncit,dada jatuh,tak sempat nak jaga badan,alignment habis semua lari,punggung melebar,peha menebal.Nak senaman memang tak ada masa".

Hihi..Biasa kita dengar orang kata macam tu kan?

Tapi Pn Norain Mohd Nizar ini degil tak nak percaya kata orang.Pada dia biar dah beranak pinak,setiap wanita berhak menjadi cantik dan memelihara tubuh badan supaya sihat dan langsing.Tambahan sebagai seorang isteri dan ibu,mesti nak kekalkan kecergasan badan dan aktif untuk urus keluarga.

Sebab tu Pn Noraini pilih TEMAN SETIA untuk bantu dia jaga badan.Senang pakai sahaja setiap hari.Dan beginilah hasilnya.





Farah nak bantu kawan-kawan,ibu-ibu yang runsing dengan masalah kegemukan,tak yakin dengan diri sendiri,selalu letih dengan rutin harian mengurukan diri dan keluarga untuk tampil lebih sihat dan yakin.

Hubungi farah untuk dapatkan RUNDINGAN PERCUMA dan farah akan kongsikan juga PETUA KURUS DENGAN CEPAT seperti yang diamalkan Pn Norain.



Farah Eliana Mahazir
017-4962315
Premium Beautiful Perak
The Diamond Circle

No comments:

Post a Comment